håper du koser deg her inne hos meg


mandag 5. juli 2010






Den gamle flotte Singer symaskinen min har fått plass i stua:)
Et par bilder fra rommet til gromgutten vår, som også gjenspeiler min interesse for gamle ting. Senga han sover i er etter hans tippoldefar, med ullmadrass, ulldyne og ullpute fra Ullkorga. Den oransje bamsen var min første bamse, og bilde av elefanten sydde samboeren min da han gikk på barneskolen! Apekatten er fra Lisbeth Dahl og globusen fikk han i julegave av sin tante og onkel, en flott nattlampe:) Knerten har han fått av sin andre tante, så søt da:) Nattbordet er etter hans oldemor, og genseren og buksen har mormora hans strikket, så det så! Kassaappartet ble vårt for 50 kr, kulerammen brukte samboeren min når han var liten, og møblene er etter meg og søstrene mine:) Her snakker vi gjenbruk!! Jeg elsker ting med sjel:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥