håper du koser deg her inne hos meg


torsdag 25. november 2010

Minnekortkrise!!!


Ja det var kjedelig!! Plutselig funket ikke minnekortet i kameraet:( og jeg som hadde maaaaange bilder på det kortet.... Noen som vet hva man kan gjøre for å få det til å virke igjen?? Evt få ført over bildene som er på kortet?? Håper noen kan gi noen råd!!!

Enn så lenge viser jeg dere et par før-etter-bilder av strikkekurven min som jeg har lakkert hvit:)
Jeg skulle liksom bli en ivrig strikkekjærring men jeg driver fortsatt med babyteppe til sønnen min...og han blir 5 år i mars;) Her snakker vi tempo på strikkepinnene hehe!!!


Ellers er det så koselig å stulle & stelle litt til Jul ♥
Snart er det adventstid og det er stas, i går lagde jeg kanellikør etter oppskrift fra Lise med den flotte bloggen Fossestua:) det smakte faktisk kjempegodt og for ikke å snakke om duften av kanel mmmm... skikkelig Juuul:) Takk for oppskrift Lise!!


Grønnsåpeduft er det også i huset faktisk!! I går var jeg så heldig at min kjære mams og lillesøs hjalp meg med litt julevask:) Etter å ha tråla huset med lommelykt i 2 døgn observerte jeg kaninkolonier av skremmende størrelse;) Det var ikke hybelkaniner jeg lette etter altså, men en orange haleløs gummifisk som er min sønns "kosedyr". Ja du leste riktig, en gummifisk av alle ting!! Det var en desperat "fisketur" kan man si, mens sønnen min stadig ulte "fiiiiisken miiiin!! Jeg vil haaa fiiiisken miiin!!!" ble jeg stadig skremt av store kaniner..;) Men historien endte godt:) vi fant fisken og jeg fikk tilkalt forsterkninger som kastet kaninene på dør!!!


Bilder av juleforberedelser får jeg vise dere siden, når jeg har et minnekort som fungerer så jeg kan ta bilder igjen!!
Takker & bukker for alle koselige hilsener:) jeg har ikke akkurat vært Arne Scheie når det gjelder å kommentere i det siste, men jeg skal prøve å skjerpe meg;) Mye annet som må prioriteres i denne førjuls(s)t(r)ida...;)

♥ jeg ønsker dere alle en koselig førjulskveld ♥

klemmer fra Jeanette

13 kommentarer:

  1. Du kan ikke putte minnekortet rett i datan da? Det kan vi i vår bærbare hvertfall!
    Håper det løser seg!!

    SvarSlett
  2. hahaha må le av hele historien din.. her letes det etter en utslitt koseklut om dgen som er dønn vekk... kan ikke fatte hvor hun er lagt den, men på leting finnes det myyyyye som kan trenge en vaske før jul :p Det er helt sikkert hehe..

    Håper du finner ut av dette med minnekortet ditt. jeg er ganske så grønn på slike ting- har ikke akkurat noen gode råd til deg..

    Klem Therese:D

    SvarSlett
  3. Har akkurat lik kurv, akkurat like sløv når det kommer til strikking og jeg har rota vekk minnekortet for å være siker ;)

    SvarSlett
  4. HEI

    Utrolige gode kommentarer , ser det for meg.
    men det er godt alt ordner seg til slutt.
    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Så kjedelig med et eventuelt bildetap, håper du finner ut av det!

    God helg klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Håper du finner ut av det med minnekortet!Ellers syns jeg du har det så trivelig!Kurven ble så fin,og det ser så lunt ut med det teppet under:-)

    SvarSlett
  7. Prøv det rett i pcn.
    Håper det ordner seg!
    Hvis ikke ,motivene er mange,ikke fortvil!
    Ha en strålende helg!!
    Store klem fra Sol

    SvarSlett
  8. Så kjedelig med minnebrikken,hvis du ikke får det til hjemme,så kan du jo søke råd på en fotobutikk...Flott kurv du hadde sprayet:)Ha en videre god adventshelg:)Klem fra Caroline

    SvarSlett
  9. Hihi, ungene kan forelske seg i de merkeligste kosedyr;) Her må hele hundremeterskogen være med i sengen, er det en som mangler så er det krise;)
    Når mitt kort klikket leverte jeg det inn til fotoknudsen. de fikk ut alle bildene, så formaterte de kortet, og det ble godt som nytt igjen:)

    Ha en strålende første adventhelg!=D
    Klem♥

    SvarSlett
  10. Så fin kurven ble!! :-) Minnekortet vet jeg ikke hva du skal gjøre med, men lever det inn et sted de kan sånt..! Selvfølgelig er det ok at du lar deg inspirere, er kjempekoselig at du liker det jeg viser! :-) Ha en super adventshelg! Klem

    SvarSlett
  11. Dumt at det ikke gikk å putte det inn i datan da, men håper det løser seg likevel. En fotobutikk vet kanskje råd!
    Saga

    SvarSlett
  12. Tada!!!!
    Du har vunnet 1.premien i giveawayen min!Gratulerer!
    Send meg adressa di på mail,så får du pakkesang i posten!
    Store klem fra Sol

    SvarSlett
  13. Alltid en fryd å komme til din blogg!
    Det er så mye spennende å se! Du verden for en energi du må ha :-)
    Ønsker deg en fin dag videre :-)

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥