håper du koser deg her inne hos meg


lørdag 11. desember 2010

Pepperkaker & give away-lykke ♥


Jeg var så heldig å vinne give away hos Solstrålå for en drøy uke siden, jippi!! Hun driver den skjønne bloggen Blomster i Livets hage:)



Spent var jeg da jeg hentet denne pakken, så moro!!


Også luktet den jo sååå godt, jeg skjønte jo hvorfor da jeg åpnet for der lå det vaniljete som duftet alldeles nyyydelig!! Jeg fikk også et flott englemaleri og en lekker grå løper:)
♥ tusen tusen takk Solstrålå ♥

Her er det skikkelig vinter, og i helga har vi kost oss med pepperkakebaking og hestekjøring:)
Jeg, mine søstre, mams, min lille nevø og min skjønne sønn samlet oss til pepperkakebaking, julemusikk og kos på fredag. Lykkelig uvitende om at deigen jeg hadde kjøpt ga heeelt andre resultater enn vi forventet, satte vi gang å bake med alt fra engleformer til Donaldformer...


Overraskende var resultatet da vi satte i gang med stekingen, for englene så jo ut til å ha pumpet vingene fulle av anabole steroider siden jul i fjor, og Donald var jo så blek om nebbet at det rett og slett er skammelig!!!


Meeen, vi fikk oss en god latter da hehe;) og ble enige om at neste gang så lager vi skikkelig god gammeldags hjemmelaget pepperkakedeig!!!


Kransen jeg viser bilder av er en gammel konglekrans som pynter opp ved inngangen sammen med noen røde epler, en lykt og litt granbar..:)

♥ takker for alle koselige besøk ♥
Jeg ønsker alle fantastiske menneskekropper som titter innom
en flott 3. søndag i advent, og velkommen tilbars att;)

14 kommentarer:

  1. Lekker lekker julestemning!
    Og gratulerer med gevinst - det er bare sååå koselig!

    Ønsker deg en flott adventshelg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Grattis med den flotte premien! Gøy å vinne :)
    Bakingen skal jeg ikke kommentere, er overhodet ingen ekspert, hihi (ref.dagens innlegg hos meg)men bole-engler høres jo noe spesielt ut!
    Kjempefin konglekrans du har på trappa di :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  3. Så koselig at du likte gaven,og te`n,hi,hi!
    Håper det kan passe inn i Tante Fioletts hus da!!
    Koslige bilder med snø!!!
    Her har alt regnet bort,sukk!!!
    Men vi håper på en hvit jul enda!
    Kosa deg i helgå!!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Så nydelig pakke du vant! :)
    Koselig at du ville bli med på min giveaway også, lykke til!
    Kos dere med litt spesielle kaker hehe, det viktigste er jo smaken! Og latteren;)
    klem fra saga.

    SvarSlett
  5. Så flott julestemning hos deg. Den konglekransen var lekker:).
    Og den fine pakken du fikk, heldige deg.
    Ha en flott søndag du også.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  6. Gratulerer :) Så gøy å vinne! Så koselig og julepynta du hadde det her :) Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!
    { Natalie }

    SvarSlett
  7. Det var ein skremande peparkakehistorie :)
    Tusen takk for kommentar hjå meg, vert sett stor pris på!

    Klem!

    SvarSlett
  8. Så kjekt at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen hos meg:-)Utrolig flott blogg du har.
    Gratulerer med flott premie!

    Førjulsklem fra Jeanette:-)

    SvarSlett
  9. heisann :)
    takk for hyggelig kommentar :)
    jeg har ikke nettbutikk,men sender gjerne varer om du finner noe du liker..bare å sende meg en mail :)
    ha ei fin uke!!
    klem Anne♥

    SvarSlett
  10. Så fin premie, heldig altså! :D
    Så kaldt ut, men, åh, så vakkert!

    SvarSlett
  11. Heldig du som fikk pakke i posten! Artig det! Jeg vinner aldri sånne konkurranser jeg...;)
    Takk for kos kommentar hos meg! Ja, Leon er en skjønning, men en liten rampegutt noen ganger;)
    Så koooos dere har `berget` en pus ♥
    Håper vi får se henne snart:)

    Nattaklem
    Leon og Janni
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  12. Hehe...Måtte le når du skrev om de stakkars vingene til englene;)Det er jo sååå koselig å kunne samles slik til en felles bakedag,hørtes veldig koselig ut:)Flott gave du vant...Klem Caroline

    SvarSlett
  13. Gratulerer med skjønn premie,gøy
    med slike pakker i posten.
    Flotte bilder. Her regner det,
    all snøen er borte vekk.
    Takk for kommentar hos meg,koselig.
    Klem:)

    SvarSlett
  14. Så koselig med pakke i posten da..en kjempeflott gave du har fått..

    herlige bilder du viser..

    ønsker deg en fin dag =))

    klemmer 0=))

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥