håper du koser deg her inne hos meg


fredag 11. mars 2011

PustePause..:)


Ja, det er vel det jeg har tror jeg, en PustePause!!
Vet ikke helt hvorfor, men plutselig ble jeg lei interiørmas;)
og det er ikke ment som noen fornærmelse mot dere som fortsatt har gløden!!
Jaja, jeg får konsentrere meg om pusting, men før dere vet ordet av det så er jeg nok "back in business;)

Bildet er lånt av dinevibber.no


♥ goood helg til alle som er så søte og titter innom meg ♥
♥ varme klemmer fra Jeanette ♥

8 kommentarer:

  1. God helge til deg også:0). Det er lov å bli lei iblant.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  2. Heisann hoppsan:)Så koselig med et lite innlegg fra deg,må si at jeg har savnet de koselige innleggene dine:)Men som hun over skrev så er jeg helt enig,det er selfølgelig lov å bli lei,å da tar men den pausen man trenger...God helg til deg og dine!Klem Caroline

    SvarSlett
  3. Det er fullt forståelig at man blir lei både interiørmas og blogging i blant.
    God helg til deg også :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Hei du!
    Har lurt på hvor det ble av deg...;)
    Skjønner godt at du trenger en puste-pause! Hvem gjør ikke det en gang iblant!?God helg!!:)
    Klem, Janni

    SvarSlett
  5. Hei :-)
    Jeg skjønner deg veldig godt at du har behov for pause.
    Jeg er selv borte i fra bloggen i perioder av forskjellige grunner.Kos deg :-)
    Ønsker deg fine soldager,klem.

    SvarSlett
  6. Er ikke alltid man finner inspirasjon, glede og tid til å blogge. Tanken har slått meg at jeg blogger om noe så ubetydelig som interiør, når det finnes så mye annet som er så viktig, som gir en så enormt stor glede eller sorg. Derfor forandret jeg litt på innleggene mine (og dermed bloggen også) så nå er de litt mer interiør, tanker og hverdag i ett. Håper du finner lysten tilbake, enn så lenge pust ut og ta den tiden du trenger.
    Klem fra BlandetLoft

    SvarSlett
  7. Heisann!!

    Ja nå måtte jeg inn å se til deg,er så lenge siden:)Håper alt er bra og at du snart velger å komme tilbake igjen,alltid godt med et pusterom

    Ha en fin ny uke!!

    Klem LInda:)

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥