håper du koser deg her inne hos meg


tirsdag 3. august 2010

Blåbær og kantarell:)





Nå er det altfor leeenge siden jeg har skrevet noe på bloggen min, får skylle på at jeg fortsatt er ganske ny;) og at det er ferietid! Vi har storkost oss på hytta i Heidal i en uke, spist rømmebrød og kjørt hest og vogn samt besøkt nisseloftet! Det var stas for en 4 åring som lurte fælt på om disse store nissene var levende, "men i gamle dager!" utbrøt han da han så dem, mens jeg prøvde å si at det heter " i alle dager" og forklare at nissene bare er store dukker (jeg humret for meg selv:)
Vel hjemme kastet jeg meg over både det ene og det andre, men først noen bilder fra dagens skogtur hvor det vanket både sopp, blåbær og frosk (sistnevnte lot jeg bli igjen i skogen fordi jeg allerede har en prins;) men resten tok jeg med meg hjem for å nyte:) Noen andre som er glad i pannekaker og selvplukket blåbær?? Namnam her i huset:)

1 kommentar:

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥