håper du koser deg her inne hos meg


lørdag 28. august 2010

Vips & Nips:)

Vugga ble hvitmalt for en stund siden og venter bare på at en ny tass skal kose seg her, sukk... Jeg ønsker, jeg ønsker..;)


Kreativiteten blomstrer til tider, og etter litt roting i kjelleren fant jeg en gammel bærsil (?) som jeg tenkte helt sikkert kunne brukes til annet enn bær;) Og vips & litt nips så hang den på veggen i gangen:) Ble vel fint eller?! (det skal selvfølgelig stå heart ikke hart!! Skribleriene går litt for fort inninmellom;) dette har jeg rettet på nå!)

Den lille vasen med kritt i er etter min mormor,
og den lille lysestaken har jeg fått av mamma:)

Ha en fortsatt finfin kvæll:)

1 kommentar:

  1. VEEEELDIG fint!
    Herlege detaljar...ME LIKE;)

    Tusen takk for så fine ord frå deg♥

    Nyt kvelden i din vakre heim:)

    Vogga var berre ein draum♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥