håper du koser deg her inne hos meg


søndag 15. august 2010

Bruktfunn er suverene:)

En bruktbutikk noen km fra huset mitt er jo bare snaskens;)
Var innom der en tur før jobb i går og dem hadde så mye fiiint der!
Jeg kjøpte meg en Hollandsk krukke som jeg har ønsket meg lenge,
den er 3 liter tror jeg og står ute med en lyngplante i:)
Jeg glemte visst å ta bilde av den men skal huske det seinere en gang!
En gammel sil ble også med meg hjem,
*kremt* har visst ikke bilde av den enda heller:/
men et gammelt lite spann jeg skal bruke til bærplukking dro jeg
også med meg, utrolig skjønt og bulkete og kostet meg 50 kr:)
Kaffekanna måtte jeg bare ha, så kuul eller hva?! Til den nette sum av 25 kr (utrolig men sant)!! Passer fint til mine røde Stelton kanne;) Jeg er superfornøyd med gårsdagens fangst:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥