håper du koser deg her inne hos meg


søndag 29. august 2010

HVIIIIT kjøkkeninnredning!

Ville bare knipse noen bilder fra kjøkkenet mitt, her er vel stilen egentlig litt blandet av tjaaa, hva ska´n si...gammel-enkel-retro-bondsk med et håp om litt chic-ett-eller-annet;)
En ting er ihvertfall 99% sikkert: til våren skal kjøkkeninnredningen spraymales i en lys farge ala HVIIIT!
Alle som ser dette er vel enige i at det hadde gjort seg?! Min mor og svigermor utbrøt nærmest i kor da jeg la frem planen min "ååå du kommer til å ødelegge kjøkkenet!!" Menmen, jeg er absolutt ikke enig selv om ja, kjøkkenet er heltre eik, meeen det er jeg som bruker det daglig, ikke mor og svigermor;) Kjøkkenet er ikke så stort, men akkurat passe til at et kjærringemne på ca halvannen meter x 50kilo får svingt seg i kokkekunsten!!



Vurderer å fjerne skapdørene her...tror det hadde gjort seg:) Ikke verdt å nevne for mor & svigermor, de blir vel stressa av det òg;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥