håper du koser deg her inne hos meg


torsdag 5. august 2010

Kaptein Sabeltann & gamle skatter





I dag har ikke været vært all verden så vi har puslet inne:) mens Emil ser på kaptein sabeltann, gjemmer "gullpenger" og fekter så hybelkaninene hyler av skrekk, roter jeg igjennom esker med gamle skatter jeg har fått av svigermor. Hun skal selge huset sitt i Oslo og der hadde masse gammelt servise og glass samlet seg opp fra "gamle dager, hun er enebarn og har arvet en del hun har tatt vare på. Til min store glede bor hun og svigerfar i leilighet nå og har derfor ikke plass til alt. 5 esker med gamle skatter står derfor nå i min stue, og jeg storkoser meg:) Ha en superduper dag!!
(Skal knipse diverse bilder senere)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥