håper du koser deg her inne hos meg


fredag 10. september 2010

Bergans & Mary Kay:)

Ull er gull for en tynn frysapinne som meg:) og da jeg så denne fantastiske ulljakka fra Bergans måtte jeg bare slå til! Grått er flott syns jeg og var ikke i tvil om fargevalget, og før jeg rakk å nøle slang jeg plagget på disken og vips så var jeg 1600 kr fattigere...men til gjengjeld slipper jeg å fryse på meg ribbensbrist når kulda kommer;) Så velkommen høst & vinter jeg er klar!!


Så god og varm da, og miiiin:)


Ellers så vil jeg bare nevne Mary Kay:) Har kjøpt en del produkter i det siste og jeg er veldig fornøyd! Velvære for tørr vinterhud, mmm;) anbefales!!



Ønsker alle en super helg!
Her er tacoen fortært, kreps med tilbehør kjøpt inn, baylis (husker ikke om det skrives slik men..) og hvitvin står kaldt, jepp, helt riktig, vi skal kooose oss:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥