håper du koser deg her inne hos meg


torsdag 23. september 2010

Tufs prins...


Dagen i dag har vært daff...
Prinsen min er hjemme fra bhg fordi han hoster & snørrer. Stakar, han ser noe tufs ut
her han står foran skuffene med filmer for å velge ut en favoritt, det ble pippi!!



Mens han koser seg med film kan jo jeg blogge litt:)
Detaljer fra et lite gammelt skap (skal legge ut bilder av skapet senere!) jeg har i sua,
duken har min oldemor heklet..:)


Bilderammen er gammel og kjøpt hos Fru Amundsen, hvit med vakre detaljer!
Her har jeg rammet inn noe fra The Graphics Fairy, en gammel tekst fra
en søndagsskole for barn:)


Det skjønne bildet av englene på stein har jeg fått av min kjære lillesøster,
den er kjøpt i Paris:) Lindis (min lillesøs) elsker kunst og hennes arbeider kan du se HER i hennes Epla-butikk!!

En dekorativ hvit alpefiol:)


Duse farger og telys...
Og mer engler:)


Blomsterpotten er gammel og den har jeg fått av svigermor,
nydelige detaljer på den syns jeg:)


Puss & kram:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥