håper du koser deg her inne hos meg


lørdag 11. september 2010

Nye brukte staker i stua:)


Etter flere timer i bruktbutikker ble 4 hvite lysestaker med meg hjem. Andre brukte lysestaker måtte vike for mine nye brukte lysestaker, så nå er de plassert rundt i stua:)


Denne hvite 2armede staken ble min favoritt:)



Staken og pyntekulene på bordet i spisestua er hverken nye eller brukte;) men jeg viser bilder likevel for jeg syns de er spesielle... Den broderte duken er gammel og fått av svigermor:)



En 3armet stake har fått plass på sølvskapet sammen med gamle bibler og annet stæsj,
jeg likte denne også:)


Nå kjenner jeg at det er på tide å knyte beinhaugen og komme seg i seng;)
Flere bruktfunn dukker opp i morgen innimellom pizzasnurrerbaking tenker jeg;)

Nattinatt:)

(jeg setter utrolig pris på de som kommenterer hos meg, veldig koselig for en nybegynner:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥