håper du koser deg her inne hos meg


søndag 12. september 2010

Oj! sa gubben å dro på fisketur...


...da jeg fortalte at jeg skulle bake eplekake og lage pizzasnurrere!
Han trodde visst ikke at jeg kunne gjøre 2 ting på en gang, jeg syns det er litt rart at han enda ikke har skjønt at kjærringer er eksperter på multitasking;) Hallo liksom...


Så vi satte igang vi, med mammas gamle Kenwood mixmaster, jada, den fungerer som bare an det, og jada, den er orange og brun hehe:) Glad i den jeg;)


Godt å få hjelp av en flittig liten kar i pysj:)


Eplekake etter oppskrift fra Lisje Astrid´s husblogg:)


Grove pizzasnurrere:)


De små runde er selvfølgelig den lille bakemesterens verk;)


Namnam:)

En vellykket multitasking-dag vil nå jeg si;)

Fortsatt god søndag til alle!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥