håper du koser deg her inne hos meg


søndag 26. september 2010

Noen av mine gamle skatter..;)


Jeg lovte dere at så fort kameraet kom hjem fra fisketur;)
så skulle jeg knipse litt bilder av noen av mine gamle skatter..:)



Dette er et bollesett jeg fikk av mamma:)
5 boller som passer i hverandre, utrolig søtt!!
Disse brukes til snacks, smågodt, sjokolade, skikkelig digg med andre ord;)


Det er et stempel på undersiden av hver bolle,
men jeg klarer ikke helt å tyde det som står, så derfor vet jeg ikke hvor de er laget:/
Men, det er gammelt & brukt & fullt av sjel..:)


Det søte skiltet jeg vant på Jannes give away har funnet sin plass:)


Her henger kikkerten etter min samboers tippoldefar, helt inntakt!
Ah, blir helt rørt over slikt jeg;) (jeg glemte jo å ta bilde av kikkerten (jada, teflonhjerne;) skal prøve å huske det i morgen;)
Det skimtes såvidt et gammelt maleri også, har en del av de i huset:) også fått av svigerfamilien!


Sausenebbet (i følge min mor) kjøpt på bruktbutikk for et par uker siden har fått plass her sammen med annet stæsj, bl.a min gamle sølvkopp:)


Litt endring i tallerkenhylla mi:)
Det turkise fatet hører til sausenebbet. En gammel ramme kjøpt hos Fru Amundsen
har også fått plass her blant mine gamle skatter..;)


Pidestallskapet..:)


Hjertet vunnet på Jannes give away:)



Med gamle skatter & mye sjel ønsker jeg dere alle en fantastisk søndagskveld:)

Klemmer fra Jeanette

3 kommentarer:

  1. Så utrolig mye fint du har funnet, Jeanette:):) Kjempemange skatter!! Skjønner godt at du er glad i disse:)

    Stor klem:)

    SvarSlett
  2. HEI♥

    Sååååååå mykje lekkert å sjå her hos deg:)
    Me like:)

    Nydelege skattar♥

    Tusen takk for slike gode ord frå deg:)

    Ønskar deg ei flott ny veke♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. Hei kjære søster! Huset ditt har blitt et utrolig nydelig skattkammer - det bugner over av historiske og sjarmerende ting :) Elsker bollene etter mamma, kikkerten fra Tronds tippoldefar og det søte sausenebbet :) Fortsett sånn, det gleder min tvillingsjel :) Klemmer fra søster

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥