håper du koser deg her inne hos meg


lørdag 11. september 2010

Bruktbutikker & Fårikål:)



Dagen startet med å sette på fårikålkjelen, endelig tid for fersk fårikål til middag:)
Når den var kokt kom min ene søs til meg, vi skulle ut på skattejakt i bruktbutikker, jippi, alltid like gøy! Vi har 2 bruktbutikker i nærområdet og det er knall:)
Vi fant masse fine gamle ting med sjel...


Blant annet fant jeg dette gamle strykejernet, og jeg syns det passer perfekt her sammen med symaskina mi, og et tøystykke etter min mormor:)


En gammel melkeflaske med den skjønneste fargen har kommet til sin rett:)


Hvor mye skal du ha for den rødrosa (?!?) stolen spurte jeg, og for 75 kr ble den min:) Superfin syns jeg, og fargen skal beholdes med hakk, avflassing og det hele, sjarmerende:) Jeg kjøpte også en gammel stol som har blitt brukt på skoler for 50 kronarser (har ikke bilde enda) som skal brukes på Emil sitt rom sammen med et gammelt skrivebord vi har, meeen, først må rommet hans pusses opp litt, gleder meg masse til det er ferdig!! Enn så lenge kan jeg invitere noen people og kjøre stoldansen kanskje;)

Flere kupp og bilder er underveis:)

God lørdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥