håper du koser deg her inne hos meg


tirsdag 14. september 2010

Energigivende håper jeg..:)


Innimellom legetimer og andre timer tok jeg meg en tur innom Fru Amundsen og Låven for å finne litt energi, og kanskje noe attåt..;) Fru Amundsen er en shabby chic butikk med mye fint brukt og gammelt. Jeg kjøpte denne fine børtsen som har fått plass på et lite fat fra en annen bruktbutikk sammen med lys & fyrstikkeske fra Villa Lier Interiør, puh, tunga rett i munnen her folkens;)


Trådsnella kjøpte jeg på Låven, mye fint der også, blant annet Green Gate (jeg bestilte 6 eggeglass:) Den gamle rammen og halvlitersmålet ble kjøpt hos Fru Amundsen.
Jeg kjøpte en ramme til som har fått plass i tallerkenhylla mi (bilde kommer senere:)


Vakre detaljer:)



Til slutt et bilde av sommerens siste bukket med markblomster:)


Ønsker alle en fiiin kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥