håper du koser deg her inne hos meg


torsdag 23. september 2010

Min mammas eggeglass:)



Er de ikke søte?!?
Disse har deltatt på frokostbordet så lenge jeg kan huske...
Det minner meg om frokost hjemme da jeg var liten (jeg er liten av vekst enda, men dog noget eldre hehe;)


Jeg ymtet til min kjære mor om at jeg "savnet " disse og at eggene hjemme hos meg ikke smaker like godt siden de mangler gode "støttespillere";)

Og... for et par dager siden så FIKK jeg disse av min kjære mor, TUSEN TAKK!!
Så nå blir det egg med smilende plomme både til hverdag & fest:)


Det skal også nevnes at jeg i min desperasjon etter eggeglass har bestillt 6 stk grønne eggeglass med hvite prikker fra GREEN GATE, kun noen få dager før jeg fikk disse!
Meeen, de er jo bare nydelige de også så jeg har ingen planer om å avbestille de altså:)


Så hvis noen har høner eller egg på ville veier så send dem til meg,
her blir de satt på pidestall hehehe;)

Litt humor i hverdagen er sunt & en god latter forlenger livet har jeg hørt;)

Ha en god dag snuppelurer!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥