håper du koser deg her inne hos meg


tirsdag 28. september 2010

Nye sko & lyshus:)


Et kjapt innlegg om noen nyanskaffelser:)


Pumps fra Clarks kjøpt i Ellos fakstisk:)
Kjempegooode å ha på, jeg er såååå førnøyd:)
Jeg syns de var så vakre at de måtte jeg bare ha!!!


Lyshus i en litt annen variant enn de jeg har sett her i blogglandia...
Disse er også kjøpt i Ellos, syns de er søte jeg:)
Gleder meg til å tenne lys i de i kveld:)


Hva syns dere om mine litt annerledes lyshus??
Noen andre som har slike kanskje??



Som sagt et kjapt innlegg om noen nyanskaffelser:)
Noen andre som har skaffet seg noe nytt??

Ha en fin kveld godtfolk:)

Klem Jeanette

4 kommentarer:

  1. Skjønne sko og lysthus! :)

    Er så kos med nyinnkjøp.. Jeg fikk meg noen små lysglass og en vase i fattigmannsølv i helgen.. Ellers er det bare syrom-jobbing på meg nå :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Kjempefine sko:) De var søte:):) Og for et fint lite hus:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Skoene er veldig fine - og de ser virkelig "fotvennlige" ut :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei.

    Takk for hyggelige ord inne hos meg! Jeg elsker lyshusene mine, har sett på de hvite fra Ellos, men nå er huset fullt, så får kanskje holde meg til de 5 jeg har ;)

    Jeg titter videre her hos deg, og legger meg gjerne til som følger.
    Klem, Camilla.

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥