håper du koser deg her inne hos meg


fredag 24. september 2010

Pakke i dag også:)


I dag skulle jeg og Emil få besøk av tante Lindis, det var stas:)
Jammen var jeg ikke så heldig å få en gave av henne!
Et lerret hun har pyntet og malt, fotografiet er tatt i Edinburgh:)
Er det ikke vakkert?!



Jeg vet ikke helt hvor jeg skal henge det enda, men en fin plass skal det få:)


Vakre detaljer..:)


Engler og gammelt noteark..:)


Lignende produkter kan bestilles av Lindis!!

God helg alle skjønne lesere:)

5 kommentarer:

  1. Så vakkert! Skjønner godt at det skal få en fin plass:)

    Goood helg til deg og dine:)
    Stor klem!

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin blogg du har! Masse lekker inspirasjon :) Og det fine bildet!! Sukk! Det fortjener en fin plass :)

    Ha en fortsatt strålende helg!

    Klem, Trine

    SvarSlett
  3. Kjempefint! Ønsker deg en god lørdagskveld videre :) Katrine

    SvarSlett
  4. Hihi, jeg elsker idemyldring selv også, og suger til meg alt jeg kan av tips, inspirasjon og gode råd ;)

    Stolen i hjørnet har i skrivende stund byttet plass med krakken,og det ble fint ;) Større pynt i vinduskarmen er nok heller ikke dumt.. Spørs om ikke jeg begynner å ordne litt allerede i kveld, for kjenner det klør i fingrene ;)

    Ja, har vært inne på tanken å selge spisestuen, men samtidig er jeg veldig glad i den.. Stuen vår er ikke så stor heller, så det merkes så godt de med møblene vi har fått malt hvite til nå (alt var mørkt her før, nemlig). Får nok gå litt i tenkeboksen, ja ;) Hehe!

    Ja, lyse trekk til stolene har jeg også tenkt på, og det kan jo godt hende at mye er gjort bare med det også! Skal få kjøpt meg noen, jeg ;)

    Tusen takk for innspill og kjempegode råd!

    Gleder meg til å bli bedre kjent med deg :) ♥

    God klem fra Trine

    SvarSlett
  5. NYDELIG!!!
    Så masse flott som kommer din vei om dagen :)

    Kos deg og nyt!

    God søndags-klem fra Tove

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥