håper du koser deg her inne hos meg


søndag 12. september 2010

Pizzasnurrerurrerer, eplekake & flere bruktfunn:)


Her ser dere mer av mine bruktfunn (skatter i mine øyne;)
Spannet inkludert bulker kjøpte jeg for en stund siden men har ikke vist noe bilde enda. Måtte vise det nå syns jeg, vakkert og supert til blåbærplukking!
En nusselig gammel sil og et lite rivjern, disse skal henges opp på kjøkkenet på en knaggrekke jeg også kjøpte i går (for en 5ér!!). Bilder av denne kommer senere, den skal males + at veggen hvor den skal henge også skal males!


Det nydelige turkise settet (fat, bolle & mugge) dere ser på bildet betalte jeg 40 kr for!! Tenk det, syns det var så fint:) Vet ikke helt hvor jeg skal ha det, men det skal i hvertfall være synlig!! En større sil og Høyang øser samt enda et rivjern, moro med gamle kjøkkenredskaper:)


Et retro-fat etter svigermor, kult eller?!? Har også sansen for litt retro jeg, det er liksom styggpent;)


En mandelkvern har fått plass sammen med den gamle flotte mugga mi:)
også et par kokebøker da!



Jaja, det var et lite bidrag fra meg;)
nå skal jeg svinge meg på kjøkkenet med pizzasnurrerurrer-eplekakebaking:)

Ha en superduper søndag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥