håper du koser deg her inne hos meg


fredag 22. oktober 2010

Forkjølelse, trapper & kreativitet:)



Helga startet med kong vinter på besøk, forkjølelse og Peter Pan i tante Fioletts eventyr, men det er greit det☺
Fordi jeg koser meg inne med fyr i ovnen mens kong vinter oppholder seg ute, og jeg ser tegnefilm mens jeg duller med min syke lille gull, og diller litt i heimen;)


Litt hyttebygging under spisestua må til mens nesa er i hvilemodus☺
Ellers går det noen meter med papir kan man si...Doc har jammen vært god å ha i hus i dag..☺ stakar gull, litt metatt men ved godt mot!!


Litt gammal pønt på hylla ved trappa ned til kjelleren..☺




I trappa opp til 2. etg har jeg hengt opp bilder av Emil, og noen av hans flotte kreasjoner..♥
Syns det er dekorativt med svarte rammer i forskjellige varianter som en kontrast mot det lyse☺



Og en bitteliten lykt..☺
Før jeg knyter beinhaugen og kryper til køys...

..vil jeg bare ønske alle vidunderligheter som sveiper
innom en fortreffelig helg♥
og
tuuuusen takk for alle koselige kommentarer
og
♥lig velkommen til nye følgere

Smil & klem fra

5 kommentarer:

  1. Usj, ja god gutten så litt pjusk ut.. Du får gi han en kos fra tante :-))

    Så fint det blei med bildene i trappa opp til andre etasje, og på den hylla ned til kjelleren. Du kan detta med å pønte søs, det må jeg si! :-)
    Kjempe fint å få opp litt av kunstverkene til Emil da!

    Høres ut som dere har hatt det koselig sjøl om han er forkjøla, det er bra.
    Jeg koser meg i hula. Har nettopp malt litt på kommodene mine, hehe. Her strømmer ideene på gitt! ;-)

    SvarSlett
  2. Koselig å hilse på deg!
    Det er så kjekt å kikke innom hos nye venner
    i Bloggeland!
    Jeg har bare blogget i en måned,så det er så mange jeg ikke har vært på besøk hos!
    Så fin blogg du har!!
    Besøk meg gjerne på min, Blomster i livets hage.
    Klem fra Sol

    SvarSlett
  3. Takk for at du blir med i konkurransen min og lykke til!

    Og kanskje ikke minst - god bedring!

    :o)

    SvarSlett
  4. Heisann!!Nydelig gutt!!God bedring til dere,og god helg!!Takk for dine alltid hyggelige kommentarer hos meg..klem linda;)

    SvarSlett
  5. Veldig stilige med det svarte mot det hvite og lyse... det er jo også blitt veldig moderne nå i høst ;)

    Klemmer fra meg.

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥