håper du koser deg her inne hos meg


lørdag 23. oktober 2010

"Pøppkønn" & barnetv ♥



Jada så, neida så, det så...var bare nødt til å dele et par stemningsbilder
med dere!! Gubben i huset skal bort mens jeg og Emil koser oss med barnetv & "pøppkønn" (pocorn for den som ikke er fra bøgda hehe;)..


..og sjokolade da selvfølgelig..☺


Jeg lat?? Jeg sofagris?? Hva er det du insinuerer egentlig??
Jada så, neida så, joa, du har nok rett, SOFA HERE I COME!!!

Så ta på kosedressen and join me..

God lørdagskveld alle kosinger!!!
Klemmer fra



6 kommentarer:

  1. Hei på dere "kosegrisene",så deilig dere har det!
    Skjønn unge!!!
    Koselig at du la deg til som følger,og da har selvfølgelig jeg lyst å bli kjent med deg!
    Ha en fortsatt kooooselig kveld!
    Store lørdagsklem fra Sol

    SvarSlett
  2. Så koselig det så ut da ;-) Litt pøppkønn må til på lørdagskvelden ja!
    Dere får kose dere videre i kveld søs :-)
    Er sofagris jeg også, med sjokoladelager i kjøleskapet *humre*
    Lurer på om det er noen gener ute å går? ;-))

    Klem ♥

    SvarSlett
  3. Så koselig dere har det:) <3 Nydelige bilder!!

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Jeg skal ikke dømme, ligger som ett slakt med dyna over meg i stua. Veldig koselig at du ville følge meg videre, helt klart at jeg skal følge deg videre også!! Ha en vidunderfullt koselig kveld med lillegutten ikveld!<3 Klemmer ifra Michelle

    SvarSlett
  5. Det ble sofakos i kveld her også :) Guttene våre og jeg bare digger det.
    Ha en fin søndag. Hilsen fras PiPa

    SvarSlett
  6. Sofagris er godt å vere i blandt!
    Spesielt laurdagskvelden♥

    God søndag,kjære deg:)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥