håper du koser deg her inne hos meg


søndag 3. oktober 2010

Skodde, zinkfat & min gamle Engel:)



I dag er det skikkelig ruskevær...dvs...fint innepuslingsnipseknipse-vær;)

Etter flere uker med flatt batteri begynner endelig energien å ta seg litt opp igjen,
kjedelig å ikke orke noen verdens ting selv om viljen er der!!


I går var jeg ute på en liten runde, og i en blomsterbutikk fant jeg dette zinkfatet!!
Ypperlig til spisestuebordet mitt tenkte jeg, og kastet meg over det mens
jeg allerede var langt inn i pynting & stæsjing, nipsing & knipsing;)

2 grønne planter ble også med hjem:)


Ble ikke det fint da folkens?!?
Det lille hvite fatet med telys har jeg fått av svigermor,
eldgammel porselen fra England, utrolig vakkert!!


Den lille skjønne engelen har jeg hatt fra jeg var liten,
den kom til sin rett her syns jeg..:) Aah, så koselig..


I kjelleren har vi ståene en hel haug med skodder, noen store, noen mindre,
noen grå, noen hvite!!!
Selvfølgelig måtte jeg dra med meg en opp i stua!!!
Det sier seg jo selv;)


Mulig jeg finner plass til flere skodder rundt forbi,
ganske dekorativt syns jeg:)


Denne er lys grå og litt shabby, me like;)



Etter som jeg har flere skodder tenkte jeg kanskje etter hvert
å gi bort en i GIVE AWAY her på min blogg:)

Hvis det er stemning for det og skodde er noe dere kunne tenke dere
i gave og dekorere i deres stue med!?! ( det blir i den str dere ser på bildet, den største blir vanskelig å sende i posten...;)

Gi meg gjerne noen tilbakemeldinger på det;)

Vi har kost oss med vafler og kakao i dag:)
Håper alle dere har en flott søndag!!

Klemmer fra


6 kommentarer:

  1. Hei søte deg:)

    For et nydelig sinkfat!! Vi skjønner godt at du kjøpte med det:) Også så mange vakre ting du har plassert på det! Den engelen var fantastisk nydelig:)

    Stor klem:)

    SvarSlett
  2. Å det ble jo kjempe fint..koselig med noe nytt.og du er jo så flink til å ta bilder,,
    Jeg syntes skodder er supert å dekorere med,så det er en topp give away gave..Klemmer fra Fruen

    SvarSlett
  3. SÅÅÅÅÅÅÅ LEKKERT hos deg!

    Klart skodda måtte bli med i stova;)

    Takk for fine ord frå deg♥

    God ny veke:)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  4. Flott med slike zinkfat, likte blomsterpotten du har på bildet også.

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  5. Det ble kjempefint kjære søster, dette her kan du nå :) Blitt rene proffen du! Fint sinkfat og den lille engelen vår passet jo perfekt der! Er så bra at du har kommet deg litt igjen - håper du fant mange glemte skatter hos mamma og pappa i dag ;) Mandagsklem

    SvarSlett
  6. Skodde som giveaway er helt supert - jeg er med!! :)

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥