håper du koser deg her inne hos meg


fredag 1. oktober 2010

Fyr i peisen, Fri & Fredag:)



Kan det bli bedre?!?

Jada!! Kakao i koppen, tegnefilm på TV og en tur innom Blogglandia:)

Selv om livet til tider er en berg- og dalbane er det allikevel hæærlig!!!
Opp- og nedturer hører med og det er bare å klamre seg fast,
man lander som regel på beina..;)




Nyt de små ting som en kopp kakao..:)



Hva gjør livet ditt hærlig på en fredag..?

Ønsker alle en flott dag:)

Hærlige klemmer fra Jeanette

(Æ i herlig brukes i denne sammenheng kun fordi jeg vil, og da blir det sånn;)
Hææærlihet!!



2 kommentarer:

  1. Nei, livet er ikke alltid lett! Men som du sier.. opp og nedturer hører alltid med.. :) Men den hjelper alltid med en kopp kakao eller te:)

    Vi er veldig glad i å se på tv på fredager!! Beat for Beat eller x-faktor! Ha et pledd rundt seg med en kopp te, gjør alltid susen!! :)

    God helg!

    SvarSlett
  2. hei,
    takk for hyggelig hilsen på bloggen min:-)
    Følger deg gjerne videre jeg vettu:-)
    Ønsker deg en riktig god helg og en flott Fredag.

    Klem T

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥