håper du koser deg her inne hos meg


tirsdag 5. oktober 2010

Min" hotte loppe"..:)


Viser dere her mitt bidrag til NIB´s oktoberutfordring
"lopper i blod":)

Min lille tomatrøde vannkjele/kaffekjele fra Finel Finland
er helt klart mitt beste "loppis"-kupp!!
Den er designet av en av Finlands fremste designere Kaj Franck:)
Et samlerobjekt som jeg har sett ligge tilsalgs i Epla til kr 399,-

Jeg betalte 25 kroner for denne!!
Snakker vi kupp da eller?!?



Da jeg var ei lita tulle husker jeg at mamma
hadde en knallrød kaffekanne.
Derfor forbinder kaffe med fargen rød. Det er varmt og hot hehe;)
Viser dere her også min røde Steltonkanne kjøpt på Christiania glassmagasin for noen år siden, og en rød kaffeboks jeg kjøpte på en bruktbutikk en gang i tiden!!
Som dere skjønner så går det i rødt (i allefall når det gjelder kaffe, ellers går det mer i duse farger;) Syns det er artig med disse fargeklattene!!



Selv om jeg stort sett har en nostalgisk stil,
så er det også artig med retro:)
Det er vel en blanding av stilarter og favorittstæsj
som gir interiøret et personlig preg,
ingen grunn til å "låse" seg fast i en spesiell stil, mix & match er min oppfordring!!





Alle ser i allefall når det er kaffeservering hos meg!!

Nei nå ble jeg kaffetørst;)

Ha en fin kveld:)
Klemmer fra



6 kommentarer:

  1. Et ordentlig kupp!! :) 25 kr for det lekre der? Du tuller!! Det er jo kjempefint :):) Heldig du er:)

    Klem!!

    SvarSlett
  2. Kjempesøt - et ordentlig kupp!
    Takk for koselige kommentarer på bloggen min - og kjempegøy at du vil være med på giveawayen min :)
    Hyggelig at du vil følge meg - jeg vil gjerne følge deg også!
    Nyt kvelden,
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Oi, kaffekanna vår jo! Den er så fiiin! Har helt likens her i huset og det er definitivt en av skattene. Må alltid stå framme for å pynte opp med glafargen sin. :D

    SvarSlett
  4. Kjempe søt kjele :-)
    Helt enig med deg, artig å blande sammen stiler og få det til å passe sammen. Det er en utfordring :-) gøy.
    Ha en fin dag
    Hjertelig fra Merete

    SvarSlett
  5. Knalltøft med hot red kaffeservering. Så absolutt et rimelig kupp ja. :)

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥