håper du koser deg her inne hos meg


mandag 4. oktober 2010

Hedvig:)


Håper alle har hatt en fin start på uka:)
Selv har jeg vært hos mine foreldre og sett igjennom diverse ting
fra jeg var liten som de har tatt vare på, artig!!
Mulig det dukker opp noen bilder utover i uka..;)



En lysestake jeg kjøpte på en bruktbutikk for noen 10´ere
har fått plass her ved kosekroken:)
Den heter Hedvig og er faktisk svensk design av Lasse Thermænius,
et kupp spør du meg!! Noen som kjenner til designeren kanskje??


Telysglassene er kjøpt på Villa Lier en lokal interiørbutikk:)
Tente lys nesten døgnet rundt i stua mi for tida hehe;)

I morgen skal jeg forsøke og slenge meg på NIB´s oktoberutfordring
"lopper i blod"...:)

Jeg ønsker alle en fortsatt strålende uke!!
Klemmer fra


5 kommentarer:

  1. you made a nice display
    lovely
    greetings
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Nydelig kjære søster! Hedvig er virkelig et kupp! Synes hønsenettingrammen din er utrolig fin og :) Klem

    SvarSlett
  3. Hei.
    Så fin "Hedvig" var - telysglassene også!
    Hønsenettingrammen var skikkelig lekker :)
    Hilsen fra Bekka

    SvarSlett
  4. Kul signatur du har fått deg :-) Så koselig kroken ved sofaen blei! Du har virkelig et øye for å finne sånne unike flotte ting søs. Så moro at du var hjemme å så igjennom gamle leker i går :-) Var mye rart tenker jeg, blei vel litt nostalgisk du da ;-)
    Er så koselig hos deg, føler meg veldig hjemme hos både deg og søs :-)
    Enig med søs, den hønsenettingramma er utrolig fin! Jeg venter i spenning på tingene mine fra etsy, gleder meg som en unge!

    Klem fra lillesøs

    SvarSlett
  5. Hei du:)

    For et herlig innlegg!:) Tipper det var koselig å se over gamle ting?:) Du, for en herlig lysestake!! Hedvig var fin!! Hehe:) Helt fantastisk innlegg.. Som vanlig!:)

    Stor klem fra oss:)

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥