håper du koser deg her inne hos meg


fredag 1. oktober 2010

Sofagris..:)


Ja det er akkurat det jeg er;/
Jeg elsker sofaen når fredagskvelden kommer!!


Med fyr i ovnen og tente lys over det hele; og mens gubben i huset
klager over at det er varmt, svarer jeg bare
"kle av deg" mens jeg har munnen full av M eller potetgull og er langt inn
i TV-underholdningsverden eller blogglandia.
At gubben i huset kan oppfatte den oppvarma stua og kommentaren
om at han skal kle av seg som en invitasjon til noe heeelt annet
enn det som var ment!!..;)


Jeg er jo bare livredd for at han skal blåse ut lysene jeg har tent
både hist og her, eller at vi ikke skal fyre mer den kvelden;)
Da blir liksom min "perfekte" stemning av en fullkomment deilig
fredagskveld med M og potetgull ødelagt!!..;)



Eller??

Kanhende gubbens armkrok er like fullkommen??..;)

Håper dere alle koser dere like mye som meg:)
Fredagsklem fra sofagrisen;)

13 kommentarer:

  1. Takk for koselig melding på bloggen min:) Kjempekoselig! Ha en strålende helg i soffan din;) Høres digg ut - vi ligger strekk vi og;)
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  2. Hei, hei! :o) Tusen takk for koslig melding hos meg, og selvfølgelig ble jeg ille glad jeg vettu. :o)

    Nå skal jeg ta en titt hos deg også!

    Ha en fin fredagskveld, med M og potegull OG armkroken til kællen.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Du har så rett søs, men jeg syns nå ALLE dager skal være kosedag jeg da, hehe ;-)
    Sitter her med tekoppen sjøl, Norah Jones i bakgrunnen å en fornøyd Nala som ligger i senga mi og snorker :-)
    Livet vil nok alltid ha opp -og nedturer, men gjør ikke det bare at man føler seg mer levende?! Du sier noe der, med at de små tingene er viktige. Synd at så mange av oss fort tar de for gitt..

    Kjempe glad i deg! Takk for en koselig dag!

    SvarSlett
  4. Du er så herlig:):)

    Fantastiske bilder du:)

    Stor klem fra oss:)

    SvarSlett
  5. Så kjekt at du vil følge meg:) Legg meg til som følger hos deg og:) Alltid kjekt med nye blogger!!
    Klart eg fannt noko eg likar her, elskar interiørbloggar:)

    Ha ein fortsatt koselig kveld, kjenner varmen her og..hihi..stearinlys er et MUST♥

    Klem Anita

    SvarSlett
  6. hei høpp!!!Ja her var det god og varm fredags stemning,herlig å være sofa gris på kvelden:)Takk for hyggelige kommentarer inne hos meg,det setter jeg stor pris på..God helg!!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  7. Heia.

    Tusen takk for hyggelige kommentarer hos meg, det varmer på en ellers så kald hverdag. ;o)
    Gubben mins armkrok varmer i værtfall ille godt. hehe Å en bøtte med snop på bordet så er kvelden fullkommen. hihi

    Ha en fortsatt super helg.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  8. Hei Tante Fiolett
    Ja er så enig,Herlig med fredag og helg...kose seg i sofaen....Kjempe koselig blogg med fine bilder du har,er ny her inne og fant deg via en annen blogg..legger meg til som følger jeg,og koselig om du kikker innom min også,,God helg til deg og dine ønskes fra Fruen (Heidi)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Ja godt å finne sofaen når kvelden kommer :)
    Fin blogg du har :) Mange fine bilder...
    Takk for koselig melding inne hos meg, og at du vil følge meg :)
    Blogges!
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  10. Så fint og varmende og koselig innlegg kjære søster, med flotte bilder! Bloggen dn har virkelig begynt å ta form, den er kjempefin :)) Ønsker dere en fortsatt god helg! Klem fra søsteren din

    SvarSlett
  11. love your pictures... i gonna follow you
    greetings
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    SvarSlett
  12. Hihi, det høres ut som en vanlig fredagskveld her i Sandefjord, det ;) hihi!
    Den minste kirkestaken kjøpte jeg på Handelens dag i sommer, da var den på 20 % avslag og jeg fikk den for 798 kr, tror jeg. Kjøpte den på Milde Himmel :)
    Den største kjøpte jeg brukt igjennom ei venninne av Stine, med bloggen http://stinemos.blogspot.com/ . Den betalte jeg 1050 for tror jeg, men de har har jeg sett til mellom 1400- og 1800 kr nye. Landromantikk.no har mange kirkestaker ;-) De er jo så vakre!! Jeg simpeltenn elsker mine, selvom jeg i utgangspuntet syntes det var helt bak mål å bruke såå mye penger på lysestaker! ;)

    Ha en super søndag!

    Klem, Trine

    SvarSlett
  13. Hei! Og tusen takk for kos kommentar :) veldig fin blogg du har også, la meg til som følger ;)
    Klem

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥