håper du koser deg her inne hos meg


søndag 24. oktober 2010

Utfordring x 2 faktisk..❤



Jeg har faktisk fått samme utfordring 2 ganger jeg nå!!
Første gang fra Becca med Beccas Blogg, og andre gang fra Janniche med bloggen Duse Pasteller, sååå kooselig..❤
Så da må jeg bare hive meg rundt jeg kjære snuppelurer!!
Her får dere vite litt mer om meg..;)


Emils første tegning av et ansikt..;)



1. What is your favorite word?
positiv, trygghet, glad, JA..❤

2. What is your least favorite word?
negativ, krig, NEI...

3. What turns you on creatively, spiritually or emotionally?
gode følelser, positive tilbakemeldinger, natur, familie, venner..❤

4. What turns you off?
negative tilbakemeldinger, "energityver", egoisme...

5. What is your favorite curse word?
faen rett & slett!!

6. What sound or noise do you love?
knitring i peisen, bekkesildring, barnelatter, hester som gumler høy, katter som maler, fuglesang..❤

7. What sound or noise do you hate?
trafikkstøy, vekkeklokke, kjefting...

8. What profession other than your own would you like to attempt?
sauebonde kanskje..:) eller lærer innen helsefag siden jeg er sykepleier, eller helsesøster, førskolelærer, eller noe innen interiør..
9. What profession would you not like to do?
å jobbe på Mc Donalds...

10. If Heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly Gates?
velkommen skal du være, kom og hils på dine kjære..❤

Dette var mine svar hehe, ble dere noe klokere på meg??
Da må vel jeg sende utfordringen videre til 6 stk skjønne bloggesnupper da..

1.den første blir skjønne Anki med bloggen Landlige Hjem

2.den andre blir Skjønne Gry med bloggen Hos Gry❤

3.den tredje blir skjønne Cecilie med bloggen Littshabby, littslitt og baremitt

4. den fjerde må bli skjønne Astrid med bloggen Lisje Astrids Husblogg

5.den femte blir skjønne Silje med bloggen Siljes Hobbyrom

6.den sjette må bare bli min tvillingsøster Yvonne med bloggen Yvonnes Ymserier
(lillesøs med bloggen Min Lille Hule har allerede fått utfordringen;)


Noen av dere har sikkert fått utfordringen tidligere, og det er selvfølgelig helt frivillig å ta den!!! Men artig er det;)

Så kom igjen snupper, la oss bli bedre kjent med dere!!!

Goood søndagskveld alle skjønninger, håper dere får en flott start på uka..

Mange gooode klemmer fra


JeanetteFiolett;)

10 kommentarer:

  1. Så bra at du tok utfordringen (x2)!;)Bra svart!!
    Trodde Yvonne hadde fått utfordringen før, ellers skulle hun også gjerne fått den av meg! Men nå får hun jo den av deg!;),

    Ha en fiiin kveld!

    Klem,
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  2. Så koselig da ;)) Jeg har også fått den før, men ikke fått svart enda. Så nå får jeg vell bare hive meg rundt snart ;)

    Kjekt å bli bedre kjent med deg ♥
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja nå må du bare hive deg rundt Silje!!
    Og Janniche, kanskje Yvonne har fått den før;) jeg har visst ikke helt oversikt i denne verden, ikke engang over søstrene mine hehe;)
    Klemklem ❤

    SvarSlett
  4. Hohohoho - NÅ har Yvonne fått den to ganger! ;-)) Jeg hadde jo hele 7 stykker å velge mellom *skratter* Jaja, går jo tydeligvis å ta to fluer i en smekk som du har gjort her :-)
    Bra svar søs!

    SvarSlett
  5. Så moro å lese litt om mer om deg! Bra svart! ;)

    Mange herlig innlegg fra deg den siste tiden- mye jeg ikke har lest her enda, så nå har jeg kost meg med bilder og herlig lesning. Fantastiske bilder!!

    Og jepp, mannen min er fantastisk på kjøkkenet ;)

    Stor klem og god natt!

    SvarSlett
  6. Så kos å bli bedre kjent med deg. Morro :)

    Ønsker deg en flott dag og ny uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. For en koselig blogg du har :)

    Artig med slike utfordringer da :)

    Søt tegning i ramma der.
    Artig sånt no :)

    Ha en flott mandag :)

    Klem Linnie =)

    SvarSlett
  8. Hei
    Det var sporti gjort å dele litt av deg selv ....vi blir jo bedere kjente da.
    klem...ellen

    SvarSlett
  9. Tusen tusen takk kjære søs!! Så mange nye fine innlegg du har kommet med, har jo ikke hatt mulighet til å være i Blogglandia den siste uken og ser nå at det er sååå myyyye jeg har gått glipp av!! Hvis jeg har vært så heldig å ha fått utfordringen før, så har det gått meg hus forbi, hehehe :) JEg har ikke fått lest igjennom alle kommentarene mine, så jeg håper alle har meg undskyldt! Emils ansikt var bare helt fantastisk søtt, så moro at du har rammet det inn :)) Mange klemmer

    SvarSlett
  10. Ble et øyeblikk litt distrahert av den mmmmmmmmm deilige sjokoladekaka under her :)
    Så kjekt å lese litt om deg! Og så kjekt at du ville følge meg videre :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥