håper du koser deg her inne hos meg


fredag 15. oktober 2010

Med ønske om en god helg..:)



Først & fremst vil jeg takke for alle fantastisk gode kommentarer fra dere!!
Det er så koselig og jeg setter vedlig pris på dere:)
Pga av en hektisk uke har jeg ikke rukket å svare alle...

Bruktbutikken hvor jeg stadig får tak i små skatter er bare helt fantastisk ja!!
Og kun 5 minutter med bil herfra!!
Neste gang jeg skal innom der skal jeg høre om jeg kan få knipse noen bilder og legge ut på bloggen min!! Så dere får et innblikk i "skattekammeret":)

Med ønske om en GOD HELG til alle som snuser innom viser jeg dere her noe stæsj fra heimen:)


Et gammelt stempel, stempelpute & saks:)


Madonna-bilde kjøpte jeg i Hellas for 11 år siden..:)


Vakre bilder av blåklokker & presetkrager jeg har rammet inn:)
(Har klipt de ut av noen gamle florabøker jeg har)





Ønsker alle en superduper avslapningskosenipsefamiliehelg!!

Mange varme klemmer fra



9 kommentarer:

  1. Så mange fine skatter du viser Jeanette!!:):)

    GOD HELG:)

    SvarSlett
  2. Så mye fint - likte stempelet spesielt godt :)
    Ha en riktig god helg du også!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Så masse fint, både her og i forrige innlegg :)
    Likte fatet veldig godt -nyyydelig!

    Ønsker deg en flott høsthelg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Hei Jeanette
    takk for det,ønsker deg en riktig god helg også,så fint det stemlet var og jeg liker også disse gamle saksene..
    har en liten give away på bloggen min,så har du lyst så meld deg på.
    Klemmer fra fruen

    SvarSlett
  5. Hei igjen :)
    Jeg har en utfordring til deg på bloggen min - ta en titt og bring den videre hvis du har lyst: http://bekkasblogg.blogspot.com/2010/10/en-utfordring-fr-jeg-tar-helg.html
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. Hei og hopp :)

    Weeeee, for en koselig kommentar du la igjen hos meg. HERLIG :)

    Den røde kontorstoklen kan lett bli din vet du*ler*
    Da den fortsatt er for salg og søker et godt og varig hjem*ler*

    Ønsker deg og din fantastiske blogg en -herlig helg :)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig kommentar hos meg, setter stor pris på det.
    Så mange lekre skatter både her og i forrige innlegg.
    Nydelig blogg du har, her kommer jeg tilbake.
    Ønsker deg en nydelig helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  8. Heia!

    Takk for koselige ord hos meg!!
    Så fine skatter du har!
    Gleder meg til innlegg fra bruktbutikk:)

    God-helg-klem fra meg til deg:)
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  9. Kjempefint gammalt stempel - du kan skrive inn tall og lage små søte skilt :)) Kan jeg låne?? ;)
    Elsker jo blomsterbildene dine - kjempefine! Klem til deg søster.

    SvarSlett

♥ Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg ♥